TENSION !!!

ye , semue aku je yg salah . . but , kau xpayah la nak menjaje cte kau yg best sangat 2 , kalau aku ckap lebih nanty , kau pulak yg terase , jgan pikir diri 2 bagus sangat la , kau nak kutuk2 org , tapi xsedar kau tu sape . so , pasni cakap lah banyak2 lagi , kau yg menjaje cerita , so kau yg dapat lebih dose kan , bak kate pepatah "mulot tempayan kite boleh tutup , but mulot orang kite xleh tutup !!" ape pon xboleh la , aku buat bende baik salah . bile buat bende xbaik lagi la salah , ape yg kau xpuas aty sangat ngan aku kau cakap je , cte je kat semue org , memang aku ni banyak wat dose , klu aku banyak dose , kau nak layan aku macam 2 la ? ok , xpe . go on . aku xkesah langsong . Allah always be with me lah ! aku xheran . kau nak cakap ape pon cakap lah . aku malas nak layan , yg pasty aku bahagie ngan idop aku . jgan kau nak kacau kebahagian aku lagi . semue aku buat salah , kau je yg betol . huh ! adoi , sakit otak aku nak pikir bende2 yg xbefaedah ni , buat sakit aty je . aku ni pon satu asyik nak jage hati orang je , hati diri sendiri xde sape nak jage , boleh sakit jantung kalau tiap ary cmni je , huh . dah sekarang semue org nak marah2 aku je , marah la . aku terime , aku je yg salahkan ,aku ni mane penah betol cm kau , lagi satu , kalau kau xtahu cerite yg sebenar , kau xpayah nak banyak sangat bunyi , xpayah nak jage tepi kaen org lain , jage kain diri sendiri , kang kalu da telondeh , kau jugak yg segan . ok  !





                                    ~THE END~





sorry kalau entry kali ni emosional ckit , memang xtau nak luahkan kat sape lagi , so luahkan kat sini sahaje . kepade yg terase , aku mintak maaf . kau memang buat kesabaran aku makin ilang , kalau kau boleh hormat aku , aku akan hormat kau balik !! 








 

2 comments:

Monster Globalisasi said...

do it your self babeh.. be your self..

amer sapik said...

manusia mmg begitu... hahahaha (mnyebuk)