serbe salah

tadi aku pergi isi minyak , then sebelah aku tu ade seorg pakcik tue naik moto die pon nk isi minyak , aku tengah isi-isi , sekali tetibe je , pakcik tu terjatuh . aku nk tolong tapi mase tu aku tengah pgg pam tu n tengah isi ( minyak moto ) yg bengangnye , budak dekat belakang aku yg tengah tunggu aku habis isi minyak tu , die boleh tgok je . sumpah kesian gile pakcik tu , aku rase serbe salah sgat-sgat , sebab xsempat tolong die . ade seorg lelaki cine ni baik hati , die tolong pakcik tu angkatkan moto . kaum lain pon boleh tolong , ape tah lagi sesame kaum . Mintak Maaf pakcik . sampai sekarang saye memang rase sangat serbe salah dengan pakcik . 


moral of the story , kite boleh tgok mcm mane masyarakat melayu kite sekarang , semuenye hilang mcm tu je , aku xsalah sape-sape . tapi korang pandai2 la pikir . n aku selalu pegang kate-kate ni , ' WHAT GOES AROUND , COMES AROUND '



No comments: