aku dah penat .

kepada kau .
kau nak ape lagi ? jgan la buat aku still mengharapkan kau . tahu tak hati aku tersekse . kau boleh la senang-lenang ngan kehidupan kau yg aku pun tak tahu ape sebenarnye hala tuju kau yg sebenar . kau boleh lagi gelak sane , gelak sini . merayau sane sini . haish . kau xtakut ke nk dekat perikse ni ? klu ckap banyak pung kau mane dengar kan , ego kau yg menggunung tinggi tuh , xde org boleh rendahkan . aku benci kau dan pada masa yg sama dalam lubuk hati ni still ada nama kau dan syg kau .kau marah-marah aku , maki-maki aku , kau ingat kau dah bagus sangat ? jangan lupe diri lah . haish , lantak kau lah . kenangan- kenangan yg telah kite lalui akan aku pendam dalam hati . aku tahu memang mustahil untuk aku dapat terime kau balik . kau pun tengah bahagie sekarang dengan org lain kan ? its ok la , setiap org akan mendapat kebahagiannya yg tersendiri . Allah tu maha adil . anyway , good luck ye for the exam . aku maafkan segale yg telah kau buat dekat aku , walaupun susah untuk aku maafkan . n last sekali aku mintak maaf atas segale ape kesalahan yg telah aku pernah buat . 


ha , lagu ni sedap , kalau kau paham maksud die lagi bagus . 

No comments: