Dari suara turun ke hati .

Bile aku ckap , aku buat . Bile aku dah ckap percayelah . walaupun susah untuk aku lupekan die , tapi dalam diam-diam hati aku dah jatuh cinte dekat kau , syg kau . Aku xmengharapkan apa-apa dari kau , cume yg aku nk kau terime aku dengan seadanya . Walaupun aku xsesempurne mane tapi aku janji aku akan menjadi yg terbaik untuk kau . Itu janji aku . kite sama-sama berubah . Xde sape-sape yg perfect dalam dunie ni lah pakcik ! setiap org boleh berubah , cume kite kene sedar . jangan sentiase ikotkan perasaan . ingat , setiap bende yg kite buat ade yg memerhati . MENYESAL DAHULU PENDAPATAN , MENYESAL KEMUDIAN XBERGUNE LAGI . dekat dalam dunie ni boleh la kite lari , tpi dekat akhirat sane nanty xleh nak lari dah , walaupun awak lari ibarat kene kejar dengan ANGSE tu . hahahha . :P . kau selalu buat aku ketawe , walaupun gurauan kau tu kadang-kadang merepek =..= tapi aku suke . syg kau sgat tau x pakcikk . hati keras serupe batu konon . ceettt , tuiiihhh . hahaha . kelakarrrrr . keras lah sgat ken ???? anyway , ni post yg pertame aku buat untuk kau , yg lain akan menyusul nanty ye pakcik :) . SAYANG KAU SGAT .

2 comments:

Cik Nanard said...

alala ~ sweetnyer :D

Sarah said...

haha , rase mcm kelakar je :)